O Wydawnictwie
Procedura recenzowania
Zasady etyki wydawniczej
Nowości
Publikacje
Nauki ekonomiczne
Filologia polska
Filologia niemiecka
Filologia angielska
Sztuka
Języki obce
Nauki medyczne
Filozofia
Pedagogika
Dydaktyka
Wychowanie fizyczne
Informatyka, Matematyka, Fizyka
Mechanika, Budowa maszyn
Transport
Automatyka, Elektronika, Telekomunikacja
Technologie chemiczne
Prawo i administracja
Czasopismo
Przebieg procesu wydawniczego
Wskazówki dla autorów
Zamówienia
Kontakt

ZARZĄDZANIE USŁUGAMI INFORMATYCZNYMI

Publikacje » Nauki ekonomiczne

ZARZĄDZANIE USŁUGAMI INFORMATYCZNYMI
Aleksander Lotko
2005, wyd. II, format A5, stron 234, 42 zł


Podręcznik omawia genezę budowania podejść modelowych do zarządzania usługami informatycznymi, najważniejsze grupy procesów modelu ITIL (Information Technology Infrastructure Library) oraz zależność między nimi. Wyjaśnia korzyści i problemy możliwe do napotkania przy wdrażaniu tej metodologii oraz kreśli szkic kierunków jej rozwoju. Jest to pierwsze i jedyne dotychczas na polskim rynku wydawniczym opracowanie kompleksowo ujmujące kwestie związane z praktycznym zastosowaniem modeli zarządzania usługami informatycznymi


do góry
wyślij
drukuj





copyright 2015 m@d